Vores team stræber konstant efter at overgå vores kunders forventninger og få hver kunde til at føle sig speciel. Vi lytter nøje til vores kunders feedback og stræber hele tiden efter at forbedre vores tjenester og produkter.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Har du et spørgsmål?
1. Hvor kan jeg finde min sporingskode?
Når din ordre er afsendt, vil du modtage en e-mail med dit sporingsnummer inden for 1-3 hverdage.
2. Hvordan kan jeg spore status for min ordre?
For at spore status på din ordre skal du bruge den sporingskode, du har modtaget i din e-mail. For at kontrollere den aktuelle status for din forsendelse vil der være et link tilknyttet sporingskoden for at vise forsendelsesopdateringer.
3. Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med min ordre?
Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte os på Info@sklop.pl. Beskriv dit problem så detaljeret som muligt, og upload et foto eller en video, der viser fejlen. Når vi har vurderet problemet med det produkt, du har bestilt, vil vi forsøge at svare så hurtigt som muligt og finde et fælles kompromis for at løse problemet.
4. Er mine betalingsoplysninger beskyttet?
Dine betalingsoplysninger sendes via en sikker SSL-forbindelse og overholder de nyeste sikkerhedsstandarder. Der er ingen risici forbundet med overførslen af dine data under hele processen. Din sikkerhed er vores topprioritet!
5. Har du endnu ikke fået svar på dit spørgsmål?
Hvis du har ubesvarede spørgsmål eller har brug for yderligere oplysninger, bedes du kontakte os på info@klikhuset.dk
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær blandt de første, der får besked om nye kollektioner og eksklusive tilbud.
Hele siden bliver genindlæst, når du vælger et afsnit.